sobota, 9 marca 2013

Mini zakupy w Rossmannie

Witajcie Kochani,

Nie było mnie dość długo, za co przepraszam. Obiecuję ,że postaram się nadrobić zaległości ponieważ do końca marca mam wolne od szkoły :)

Dzisiaj Chcę pokazać wam moje małe zakupy z Rossmanna :)



Kupiłam :

Odżywkę z Isany -  jeszcze jej nie miałam ale słyszałam dużo pozytywnych opinii, a że jest bardzo tania to postanowiłam wypróbować :)



takie obietnice składa nam producent :



Suchy szampon Isana - również był tani a przede wszystkim dostępny w drogeriach.. chciałam wypróbować te z Batiste ale niestety można je dostać tylko na allegro.. A że usłyszałam, że ten jest dobry to się skusiłam.



Szampon z Johnson's baby - moje nie wiem już które z kolei opakowanie.. Moje włosy ewidentnie go uwielbiają, zawsze są po nim mięciutkie, świeże i pachnące :)


szampon ma dość lejącą konsystencję :



Korektor pod oczy Bourjois healthy mix - mój pierwszy kontakt z tym produktem :) zobaczymy jak się sprawdzi :) Na pewno pojawi się recenzja.


 korektor ma taki aplikator :


i mniej więcej taki kolor i konsystencję :



Manhattam Soft Matt ( kol. 56K ) - również pierwszy raz mam z nim styczność ale jak dla mnie to dość ciekawy produkt :)


błyszczyk ma aplikator typowy dla tego typu produktów :


oraz kolorek ( bardzo trudno było uchwycić go na zdjęciu, tutaj najbardziej zbliżony odcień) :






Aplikator do podkładu i korektora Ecotools - zupełnie niekontrolowany zakup :) wydał mi się tak zabawny i ciekawy, że poprostu musiał trafić do mojego koszyka :) Muszę go wypróbować.


aplikator ma postać gąbeczki umieszczonej na drewnianej rączce :)  wygląda naprawdę nietypowo i musiałam mieć go w swojej kolekcji pędzli :)


z jednej strony jest spłaszczony a z drugiej zaokrąglony,  ma kształt takiej jakby łezki, delikatnie zwężającej się ku górze. Myślę że będzie fajny do trudno dostępnych zakamarków na twarzy oraz do korektora pod oczy.




Pędzel do wygładzania makijażu Ecotools - Ten pędzel już był od dawna na mojej liście zakupów, jestem go niesamowicie ciekawa :)


pędzel jest milusi, zresztą jak wszystkie inne pędzle z ecotools , jest okrągły, nie za wielki i ścięty na płasko.
Myślę, że doskonale sprawdzi się w tym do czego jest przeznaczony.



Mieliście któryś z tych produktów? Sprawdziły się u Was? Piszcie :)

Jeśli dotrwaliście do końca to dziękuję Wam :)

Buziaki,
zanimzasne94


4 komentarze:

  1. szkoda, ze nie pokazałaś jak wygląda ten błyszczyk Manhattanu na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam zdjęcia, niestety w żaden sposób nie mogłam uchwycić jego koloru, wychodził za ciemny. W rzeczywistości ma śliczny odcień różu, taka soczysta malinka :)

      Usuń
  2. w takim razie musi świetnie wyglądać na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda bardzo ładnie, taki radosny, wiosenny kolorek :)

      Usuń

Dziękuję :) Każdy komentarz jest dla mnie potwierdzeniem, że nie prowadzę tego bloga bez celu. Staram się na każdy komentarz odpowiadać szczerze i wkładając w to dużo serca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...