czwartek, 14 lutego 2013

Co jest w mojej torebce?

Witajcie Kochani, 
postanowiłam pokazać wam dzisiaj zawartość mojej torebki, ponieważ sama też lubię takie posty oglądać :)

tak moja torebka prezentuje się w całości :




 Nie jest to jakiś specjalny model. Kupiłam ją dosłownie za grosze bo za jakieś 30 zł już jakiś czas temu. Mimo wszystko lubię ją bo nie jest duża , a  bardzo pojemna.










1. Tablet (moje małe centrum dowodzenia)
2. mój kalendarz (mały organizer całego mojego czasu)
3. portfel kupiony na promocji w croppie :)
4. i oczywiście mój telefonik (samsung ch@t 335)

1. gaz pieprzowy :p mój tata o mnie dba. Boję się sama chodzić wieczorami. zdarzają się agresywne zwierzęta i nie tylko. Na szczęście jeszcze nie miałam okazji go użyć i oby tak zostało :)
2. odmrażacz do zamków, zimą bardzo przydatna rzecz, miałam okazję się już o tym przekonać ;p
3. moje klucze do domu i pendrivy w etui z avonu.


1. ponieważ jeszczę uczę się w technikum to noszę zeszyty, długopisy, zakreślacze i korektor.
2. obowiązkowo butelka wody.
3. kiedy wiem że będzie deszcz to wrzucam do torebki też parasolkę.




1. kosmetyczka
2. mała saszetka
3.opaska do włosów
4.mój tangle teezer


w małej saszetce zawsze mam:

1. damskie sprawy wiadomo..
2. crystal w chusteczkach.
3. szminka i błyszczyk który aktualnie mam na ustach.
4. maselko do ust nivea.
5. gumki do włosów i wsuwki.
6. w woreczku strunowym mam zawsze awaryjnie jakieś tabletki przeciwbólowe.



w większej kosmetyczce mam:

1. krem do rąk
2. chusteczki
3. żel antybakteryjny do rąk
4. krem do skórek z avonu , wsmarowuję go sobie z nudów w ciągu dnia :)
5. małe lustereczko.
6. kropelki do oczu.
7. perfumetka (dzisiaj jest to outspoken intense)
8. przeważnie mam tu jeszcze gumę do żucia orbit, ale akurat mi się skończyła..


I to już cała zawartość mojej torebki, mam nadzieję że Was nie zanudziłam :)

Buziaki,
zanimzasne94




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :) Każdy komentarz jest dla mnie potwierdzeniem, że nie prowadzę tego bloga bez celu. Staram się na każdy komentarz odpowiadać szczerze i wkładając w to dużo serca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...