piątek, 15 lutego 2013

Moje pierwsze zamówienie z BU

Witajcie Kochani, 
Dotarła do mnie moja długo planowana paczka z Biochemii Urody :)
chciałabym podzielić się z wami moimi zakupami. Ogólnie sklep polecam bo kontakt był bardzo dobry, paczka była solidnie zapakowana i wysyłka była bardzo szybka, bo przesyłka dotarła do mnie chyba w 3 dni po dokonaniu wpłaty. Całość paczki prezentowała się tak :




Mój wybór padł na :

- hydrolat oczarowy

- puder bambusowy z jedwabiem

- opakowanie na puder

- peeling enzymatyczny EKO




Hydrolat oczarowy przychodzi do nas
w solidnej szafirowej butelce,
zapach ma dość intensywny,
jednak mnie się bardzo podoba.
Czytałam dużo pozytywnych opinii na
 jego temat i mam co do niego dość
 duże oczekiwania.. mam nadzieję że się nie zawiodę ;)


Puder bambusowy z jedwabiem 
podobnie jak hydrolat przychodzi w solidnym, praktycznym szafirowym opakowaniu :) Sam puder ma postać białego proszku i jest bez zapachu co mi akurat odpowiada. Jednak musimy go jeszcze wymieszać z jedwabiem, nie stanowi to jednak większego problemu bo dołączono nam do tego plastikową bagietkę :)





Pudełeczko na puder, szczerze mówiąc miałam nadzieję że będzie troszkę większe.. jednak zobaczymy jak będzie się sprawowało w podróży.


I najbardziej wyczekiwany Peeling enzymatyczny EKO. Mam co do niego naprawdę bardzo wysokie oczekiwania.
Składniki potrzebne do wykonania peelingu przychodzą do nas zapakowane w osobne woreczki strunowe, a nam pozostaje tylko to wszystko wymieszać dołączoną łyżeczką w plastikowym słoiczku i oznaczenie etykietką :)



Mój zestaw po wykonaniu prezentuje się tak jak na zdjęciu obok :)
Do buteleczki po olejku w sprayu z avonu, przelałam już trochę hydrolatu, żeby spryskiwać sobie nim buźkę :)








Miałyście te produkty? lubicie je? polecacie?


Buziaki,
zanimzasne94


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :) Każdy komentarz jest dla mnie potwierdzeniem, że nie prowadzę tego bloga bez celu. Staram się na każdy komentarz odpowiadać szczerze i wkładając w to dużo serca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...