piątek, 15 lutego 2013

lutowy haul zakupowy :)


Witajcie Kochani,
mamy już połowę lutego, a ja chcę pokazać wam moje lutowe zakupy :)
Odwiedziłam Rossmanna, Naturę, złożyłam zamówienie z avonu i oriflamu, przyszła do mnie również moja pierwsza paczka z Biochemii Urody, ale o tym napiszę osobny post.






AVON :

- Emulsja do mycia twarzy Anew Aqua Youth.

- Perfumetka Ballroom Beauty.

- Woda perfumowana Avon Sensuelle.

- Solutions ochronna kuracja z liposomami.




NATURA :

- błyszczyk essence stay with me ( my favourite milkshake)

-Bell Air Flow lakier do paznokci (nr. 712) bardzo urocza mięta.











ROSSMANN :

- waciki Cleanic do korekty makijażu i demakijażu.

- Babydream szampon (kupiłam go do prania pędzli ale sprawdzę jak będzie sprawował się na moich włosach).

- i standardowo szampon Alterra, tym razem wersja Papaja & Bambus.

ORIFLAME :

- mydełko Milk&Honey Gold

- dwa kremy do rąk :Brazil nuts(dla mnie nowość) i Malina&Mięta( jestem uzależniona od tego zapachu)

- zestaw do brwi (chciałam wypróbować coś innego niż kredka z avonu której do tej pory używałam)

-puszek do pudru, ponieważ zamowiłam bambusowy puder z BU to pomyślałam że puszek będzie mile widziany, zauważyłam taki w katalogu oriflame za nieduże pieniądze i postanowiłam wypróbować, w razie czego nie będę żałować.


I to już wszystko..
Buziaki,
zanimzasne94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :) Każdy komentarz jest dla mnie potwierdzeniem, że nie prowadzę tego bloga bez celu. Staram się na każdy komentarz odpowiadać szczerze i wkładając w to dużo serca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...