sobota, 16 lutego 2013

Niekosmetyczny mini haul :)

Witajcie Kochani,

Byłam dzisiaj na zakupach w tesco, i od niechcenia zajrzałam na dział z książkami :) 
A tam.. czekała na mnie bardzo miła niespodzianka. Bardzo dużo ciekawych książek zostało przecenionych na 19,99 zł :) Zdecydowałam się wziąć dwie z nich, mój wybór padł na dwie książki Harlana Cobena : "Mistyfikacja" i "Klinika Śmierci". Tą drugą już dawno miałam na liście rzeczy do kupienia, a pierwsza z nich po prostu wpadła mi w ręce i wydała się być bardzo ciekawa i wciągająca.. No zobaczymy :)




A Wy lubicie czytać książki? Czytałyście może jakąś Harlana Cobena?  Podobała Wam się ? Polecacie?

Buziaki,
zanimzasne94

2 komentarze:

  1. Też bardzo lubię czytać szczególnie kryminały :) obecnie prenumeruję serie kryminałów M.C. Beaton o pani detektyw amator Agacie Raisin. Harlan Coben pisze kryminały czy powieści sensacyjne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harlan Coben pisze kryminały, jest to chyba mój ulubiony autor tego typu książek, a zaraz po nim Agatha Christie. Fabuły Jego książek opierają się głównie na tragicznych wypadkach i morderstwach. Uwielbiam w nich to, że zakończenie jest po prostu nieprzewidywalne, zawsze jest dla mnie zaskoczeniem - jest tyle zwrotów akcji :) Na prawdę gorąco polecam Ci jego książki, jeśli lubisz kryminały to zapewniam, że Ci się spodobają.

      Usuń

Dziękuję :) Każdy komentarz jest dla mnie potwierdzeniem, że nie prowadzę tego bloga bez celu. Staram się na każdy komentarz odpowiadać szczerze i wkładając w to dużo serca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...